Buty przyszłej Panny Młodej

Ostatnio oglądałam program o garderobie kobiet i mężczyzn. Uwagę moją przykuły oczywiście buty-przeciętny mężczyzna w swojej szafie ma 7 par butów, z kobietami jest to zupełnie inaczej ma ich duuużo :) Sama nie wiem ile ich mam. kiedyś przestałam liczyć ;p Oczywiście nie wszystkie kobiety kochają buty, są wyjątki (osobiście chyba nie znam) Raczej do wszystkich moich koleżanek pasuje mi stwierdzenie "po otwarciu szafy doznasz mega szoku, by buty przymierzyć nie starczy Ci roku"  Pytanie, które się nasuwa to dlaczego kobiety kochają obuwie ? Jakiś żartowniś powie, że to jedyna część garderoby, która będzie pasować nawet jak kobieta przytyje :) Tymczasem naukowcy twierdzą, że poprzez buty i torebki wyrażamy siebie ;) Ta teoria mi bardziej pasuje. Ostatnio w jednym z portali społecznościach przeczytałam " Boję się, że po mojej śmierci mąż sprzeda moje buty i torebki za tą cenę, którą mu powiedziałam, że kupiłam...." kochanie nie rób tego ;)
Wracając do tematu - buty dla przyszłej Panny Młodej. Moda się zmieniła, przyszłe żony odchodzą od "jednorazowych" ślubnych satynowych butów, jeżeli kobieta jest tradycjonalistką, zostanie przy białych ale już raczej ze skórki-takie spokojnie założy i tak szybko się nie zniszczą. Ale jak to mówią do odważnych świat należy o coraz więcej kolorów przy bieli. I tak moje czujne oko wypatrzyło troszkę bucików podczas reportaży ślubnych. Na podeszwie często Pary Młode przyklejają specjalne naklejki. Często też dopasowują kolor butów do motywu i koloru przewodniego wesela. Pamiętajcie jednak o jednym buty muszą być też wygodne kilkanaście godzin Waszego wesela przed Wami :)



















Komentarze

Popularne posty